لباس کیلویی چیست؟ و از کجا لباس کیلویی بخریم؟

از کجا لباس کیلویی بخریم

امروزه با توجه به تحریم‌های مختلفی که با آن‌ها روبه‌رو هستیم و افزایش روزانه قیمت ارز، قیمت بسیاری از محصولات و کالاها مانند پوشاک در حال افزایش است. این افزایش قیمت باعث کاهش توان خرید مصرف‌کننده شده و از طرفی بسیاری از فروشندگان لباس را با چالش‌های مختلفی روبه‌رو کرده است. حالا اگر در حوزه فروش پوشاک فعالیت دارید یا قصد ورود به این حوزه را دارید، باید بدانید که لباس کیلویی چیست؟ و چه مزایای دارد! با خرید این لباس‌ها، می‌توانید به کسب‌وکار خود رونق دهید.

کیفیت و قیمت دو فاکتور مهم در خریدوفروش پوشاک و بسیاری از محصولات هستند. خریداران خواهان کمترین قیمت و بالاترین کیفیت هستند! شاید این درخواست کمی عجیب و غیرمنطقی به نظر برسد؛ اما بعدازاینکه متوجه شوید لباس کیلویی چیست و کیفیت پوشاک استوک در چه سطحی قرار دارد، دیگر برایتان عجیب و دور از ‌ذهن نخواهد بود.

لباس استوک کیلویی چیست؟

حالا که تا حدودی متوجه شدید لباس کیلویی چیست، وقت آن رسیده که بدانید لباس کیلویی استوک چیست و چرا این نام را به آن اختصاص داده‌اند. به‌طور خلاصه، لباس استوک به پوشاکی گفته می‌شود که در انبار فروشگاه‌های بزرگ اروپایی و آمریکایی نگهداری می‌شوند و دیگر قرار نیست وارد بازار فروش این کشورها شوند. این لباس‌ها حجم بسیار بالایی دارند و برای نگهداری از آن‌ها به انبارهای زیادی نیاز است. نگهداری از این حجم بالای لباس، هیچ‌گونه توجیه مالی برای برندهای معتبر ندارد و تلاش می‌کنند با قیمت کمتر و به‌طور عمده آن‌ها را بفروشند.

لباس کیلویی چیست

 

امروزه بسیاری از واردکنندگان ایرانی می‌دانند که لباس کیلویی چیست و تلاش می‌کنند این محصولات باکیفیت را وارد کشور کنند. این پوشاک با قیمتی کمتر از قیمت واقعی از فروشنده اصلی در خارج از کشور خریداری‌شده و وارد ایران می‌شوند. فروشندگان ایرانی با خرید این لباس‌ها و عرضه آن‌ها در فروشگاه‌های خود، می‌توانند مشتری‌های زیادی به دست آورند و درآمد خوبی کسب کنند.

لباس کیلویی از کجا بخریم؟

پس‌ از اینکه متوجه شدیم لباس کیلویی چیست، این پرسش در ذهن به وجود می‌آید که از کجا لباس کیلویی بخریم! آیا فروشگاه‌هایی در سطح شهر وجود دارند که این لباس‌ها به هر میزانی که بخواهیم در اختیار ما قرار می‌دهند؟ آیا منبعی وجود دارد که به ما بگویی لباس کیلویی از کجا بخریم؟

 

منبع خاصی وجود ندارد که تمام فروشگاه‌های لباس کیلویی را به شما معرفی کند؛ اما با جست‌وجو در گوگل، می‌توانید لیستی از فروشگاه‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند را پیدا کنید. یکی دیگر از راه‌هایی که متوجه شویم لباس کیلویی از کجا بخریم، پرسیدن از افرادی است که می‌دانند لباس کیلویی چیست! البته اگر از فروشندگان لباس سؤال کنید، اغلب ممکن است نام منبع خود را به شما نگویند؛ بنابراین کماکان گوگل بهترین گزینه است. با جست‌وجو در گوگل، قطعاً با نام فروشگاه بیلیونی برند مواجه خواهید شد و می‌توانید جدیدترین لباس‌ها از برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی را برای عرضه در فروشگاه خود مشاهده و خریداری کنید.

گرید A و A+ لباس استوک کیلویی چیست؟

هیچ تفاوتی در کیفیت لباس‌های استوک یک برند مشخص وجود ندارد. دلیل آنکه این لباس‌ها در ایران به دو گرید A یا A+ معروف شده‌اند، تفاوت آن‌ها در بسته‌بندی یا همان پکیج اورجینال محصول است. حالا که می‌دانید لباس کیلویی چیست و با پوشاک استوک نیز آشنایی دارید، بهتر است با تفاوت دو گرید A و A+ هم آشنا باشید.

لباس استوک گرید A:

بخشی از محصولاتی که از فروشگاه‌های اروپایی و آمریکایی به انبار فرستاده می‌شوند، بدون جعبه یا پکیج هستند. این پوشاک در ویترین یا رگال‌ها قرارگرفته‌اند و از بسته‌بندی خود بیرون آمده‌اند. بخشی دیگر از لباس‌های استوک در زمان واردات به کشور و در حین حمل‌ونقل از پکیج خود خارج می‌شوند. این نوع لباس‌ها به گرید A معروف هستند.

لباس استوک گرید A+:

حالا اگر بخواهیم توضیح دهیم که گرید A+ لباس کیلویی چیست، باید بگوییم که این لباس‌ها برخلاف گرید A در بسته‌بندی اورجینال کمپانی سازنده به فروش می‌رسند. فروشگاه‌هایی که مشتری‌های ریزبین و سخت پسند دارند، بهتر است این مدل لباس استوک را در فروشگاه خود عرضه کنند.

به این موضوع توجه داشته باشید که لباس‌های موجود در هردو گرید، دارای اتیکت و شماره سریال هستند. این شماره ‌سریال به شما و مشتری‌هایتان امکان استعلام اصل بودن کالاها را می‌دهد. حالا شما دقیقاً می‌دانید که گرید A و A+ لباس کیلویی استوک چیست. تنها باید با شناسایی مشتری‌های خود و اطلاع از سلیقه آن‌ها، یکی از این دو گرید را انتخاب و در فروشگاه خود عرضه کنید.

بهترین لباس کیلویی چیست؟

خیلی اوقات این سؤال به ذهن می‌رسد که “بهترین لباس استوک کیلویی چیست؟” لباس کیلویی استوک از برندهای معتبری همچون لیورجی، اسمارا، لوپیلو و… هستند که همگی جزو تولیدکنندگان معتبر اروپایی و آمریکایی به شمار می‌آیند.

در پاسخ به این سؤال که “بهترین لباس کیلویی چیست؟”، باید گفت که بهتر است شما به دنبال بهترین واردکنندگان این لباس‌ها باشید؛ زیرا بیشتر واردکنندگان برندهای مشابهی را وارد می‌کنند. آن دسته از واردکنندگانی که بیشترین خرید را در بازه‌های زمانی کوتاه از فروشگاه‌های خارجی ثبت می‌کنند، اغلب پوشاکی دسته اول با تنوع بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند.

انواع لباس کیلویی استوک چیست؟

برای اینکه مطمئن شویم لباس کیلویی عمده از کجا بخریم، باید به تنوع پوشاکی که هر فروشنده عرضه می‌کند هم توجه کنیم. برای مثال بعضی واردکنندگان پوشاک عمده فقط درزمینهٔ البسه مردانه و زنانه فعالیت دارند. بعضی دیگر علاوه بر این دو دسته، لباس راحتی، جوراب، لباس‌زیر و… هم وارد می‌کنند و محصولات متنوع‌تر دارند.

اگر می‌خواهید بدانید که انواع لباس کیلویی چیست، به فهرست زیر نگاه کنید:

حالا اگر بازهم این سؤال در ذهنتان است که “از کجا لباس کیلویی بخریم؟“، دنبال فروشگاهی باشید که بیشتر این موارد را پوشش دهد.

دلیل قیمت مناسب لباس استوک کیلویی چیست؟

تردیدی وجود ندارد که قیمت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید است. هر لباسی دارای قیمتی متناسب با کیفیت خودش است. خریداران دوست دارند تا لباس‌های باکیفیت را با قیمتی کمتر از ارزش واقعی آن‌ها خریداری کنند! شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما حالا که می‌دانید لباس کیلویی چیست و چه کیفیتی دارد، دیگر برایتان عجیب نخواهد بود.

لباس‌های کیلویی به‌صورت عمده از فروشگاه‌های معتبر اروپایی و آمریکایی تهیه می‌شوند. این پوشاک بیشتر از حد تقاضا در این کشورها تولیدشده‌اند. حالا با رونمایی از مجموعه‌ها و کالکشن‌های لباس فصل جدید، دیگر جایی برای این محصولات وجود ندارد. به دلیل رقابت سنگین بین تولیدکنندگان پوشاک در اروپا و آمریکا، امکان عرضه این محصولات در سال بعد هم وجود ندارد. به همین دلیل قیمت این لباس‌ها ارزان‌تر از ارزش واقعی آن‌ها است. حالا شما می‌دانید که دلیل قیمت مناسب لباس کیلویی چیست.

افزایش اعتبار با خرید لباس استوک کیلویی

مهم‌ترین ویژگی یک فروشگاه لباس که باعث جذب خریداران می‌شود، اعتبار آن فروشگاه یا مجموعه است. این اعتبار تنها با ارائه مداوم لباس‌های باکیفیت از برندهای معتبر دنیا در کنار قیمت‌های مناسب به دست می‌آید. حالا که دقیقاً می‌دانید لباس کیلویی چیست و محصولات استوک چه کیفیتی دارند، زمان و فرصت را از دست ندهید. با تهیه لباس‌های مردانه، زنانه، بچگانه، راحتی و… از مجموعه بیلیونی برند، افزایش اعتبار و کسب درآمد بالای فروشگاه خود را تضمین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *