خرید لباس عمده شیراز

خرید لباس عمده کرج

خرید لباس از عمده‌فروشی‌های پوشاک در سراسر کشور و ارائه آن‌ها به مشتری نهایی یا مصرف‌کننده‌ها، یکی از شیوه‌های عالی درآمدزایی است. امروزه با کمک شبکه‌های مجازی نظیر اینستاگرام، تلگرام، واتس‌اپ، سایت‌های اینترنتی و…، خریدوفروش اینترنتی پوشاک هم در سراسر کشور رواج یافته است. تنها وظیفه یک فروشنده باتجربه و حرفه‌ای، عرضه پوشاکی با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت ممکن است تا بتواند خریداران زیادی پیدا کند. لباس عمده شیراز که در مراکز پخش عمده لباس وجود دارند، ازلحاظ کیفی تفاوت‌هایی دارند. بررسی فروشگاه‌های عرضه عمده لباس کیلویی شیراز و خرید از بهترین توزیع‌کننده، کلید کسب موفقیت در کسب‌وکار پوشاک است.

لباس عمده شیراز به چند دسته گوناگون شامل لباس زنانه، مردانه، بچگانه، ورزشی، راحتی و… تقسیم می‌شود. فروشندگان پوشاک شیراز بر اساس حوزه فعالیت خود، یک یا چند دسته‌بندی را برای خرید و ارائه در فروشگاه خود انتخاب و خریداری می‌کنند. در بین انواع پوشاک عمده موجود در شیراز، لباس استوک شیراز از محبوبیت بالایی در بین مصرف‌کنندگان برخوردار است. این نوع پوشاک از برندهای معتبر اروپایی و آمریکای شمالی است و علاوه بر کیفیت بسیار بالا، با قیمتی مناسب به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

کیفیت بالای لباس استوک شیراز

استوک باکیفیت‌ترین لباس عمده شیراز است که برندهای معروفی نظیر زارا، برشکا، اسمارا، لوپیلو، لیورجی و… را شامل می‌شود. تمام این لباس‌ها توسط واردکنندگان پوشاک از کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی به ایران می‌آیند و بنا به دلایلی با قیمت بسیار عالی عرضه می‌شوند. حالا شاید برای شما هم جالب باشد که دلیل قیمت پایین این لباس‌ها چیست!

رقابت شدید بین تولیدکنندگان پوشاک در کشورهای اروپایی سبب شده تا نتوانند محصولات خود را برای مدتی طولانی عرضه کنند. با تغییر فصل، این تولیدکنندگان هم از کالکشن‌های جدید خود رونمایی می‌کنند و دیگر جایی برای پوشاک قدیمی وجود ندارد. بخشی از لباس عمده شیراز نیز حاصل واردات این پوشاک نو است که توسط مجموعه بیلیونی برند، تهیه و توزیع می‌شوند. باوجود کیفیت بالای لباس استوک شیراز، کمتر جایی برای برندهای بی‌کیفیت چینی و سایر کشورها باقی می‌ماند.

قیمت مناسب لباس عمده شیراز

واردات پوشاک عمده در حجم بسیار بالا صورت می‌گیرد و از همین طریق، قیمت محصولات بسیار کمتر از قیمت واقعی آن در فروشگاه‌های اصلی است. برای مثال اگر قیمت یک پیراهن مردانه برند برشکا در فروشگاهی در اروپا برابر با 30 یورو (حدود 900.000 تومان) باشد، همان پیراهن را می‌توان با قیمتی حدود 9 یورو (حدود 270.000 تومان) در فروشگاه لباس عمده شیراز خریداری کرد. این اختلاف قیمت عالی، تنها حاصل واردات عمده لباس استوک شیراز است.

از طرفی مجموعه بیلیونی برند نیز با جداسازی لباس‌ها بر اساس کاربرد (مردانه، زنانه و…) و قرار دادن آن‌ها در پکیج‌هایی با وزن 5 الی 30 کیلوگرم، امکان خرید را برای تمام فروشگاه‌های کوچک و بزرگ شیرازی مهیا کرده است. هر فروشنده‌ای با هر بودجه‌ای، امکان خرید لباس‌هایی باکیفیت و متنوع را دارد.

بالاترین میزان تنوع لباس کیلویی شیراز

لباس استوک به‌صورت کلی و بدون توجه به دسته‌بندی از انبارهای کمپانی‌های پوشاک اروپا و آمریکای شمالی وارد ایران می‌شوند؛ سپس مجدداً در ایران بر اساس نیاز فروشندگان ایرانی، بسته‌بندی می‌شوند. در هر بسته شاهد بالاترین تنوع ممکن از طرح، رنگ و سایز لباس استوک خواهید بود.

 

مجموعه بیلیونی برند در بازه‌های زمانی مشخص اقدام به واردات انواع لباس عمده شیراز می‌کند تا همواره فروشندگان محصولاتی به‌روز را در فروشگاه‌های خود عرضه کنند. بدون شک، تنها با ارائه لباس‌هایی باکیفیت، ارزان و متنوع است که می‌توانید خریداران زیادی را جذب فروشگاه پوشاک خود کنید و همواره آن‌ها را راضی نگه‌دارید. لباس عمده شیراز با تمام مشخصاتی که در بالا گفته شد، توسط مجموعه بیلیونی برند به‌صورت آنلاین یا تلفنی به فروش می‌رسند. تمام سفارش‌ها در کمترین زمان ممکن از طریق پست و باربری به سمت شیراز ارسال خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *