کتونی کفش و لباس استوک چیست؟

لباس استوک چیست؟

همه ما دوست داریم با لباس‌های زیبا و استایلی دل‌نشین در جمع دوستان، همکاران، خانواده یا حتی در بین مردم غریبه حاضر شویم. اگر شما هم یک فروشنده لباس هستید یا قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید، باید پاسخ مهم‌ترین سؤالات روز در حوزه پوشاک را بدانید. امروزه بسیاری از فروشندگان لباس در مورد ارزش بالای لباس، کفش و کتانی استوک صحبت می‌کنند؛ اما آیا شما می‌دانید که لباس استوک چیست؟ اگر مشتری فروشگاه شما بپرسد که کتونی یا کفش استوک چیست، آیا پاسخی برای او دارید؟

لباس استوک چیست؟

جای نگرانی نیست! در این مطلب قرار نیست که فقط تعدادی سؤال بپرسیم و آن‌ها را بی‌پاسخ به امان خدا رها کنیم. در این مطلب، محصولات استوک را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم و متوجه می‌شویم که کفش، کتانی و لباس استوک چیست. فقط تا اینجا بدانید که این روزها بسیاری از فروشندگان لباس در حال عرضه محصولات استوک هستند. اگر شما هم قصد دارید با آن‌ها رقابت کنید، باید اطلاعات جامعی در مورد این محصولات و نحوه خرید آن‌ها داشته باشید.

همه مردم عاشق این هستند که لباس‌های باکیفیت برندهای اروپایی و آمریکایی را با پایین‌ترین قیمت بخرند. تکلیف مشخص است! اگر شما فردی باشید که چنین لباس‌های در فروشگاه خود عرضه می‌کند، این خریداران جذب شما می‌شوند. پاسخ به “سؤال لباس استوک چیست؟”، اولین قدم در این مسیر است.

کتونی کفش و لباس استوک به چه معناست؟

در سال‌های اخیر، رقابت بسیار شدیدی بین برندهای معتبر پوشاک در جهان برقرار است. این برندها و تولیدکنندگان معتبر لباس، کفش و…، سعی می‌کنند با ارائه محصولات جدید و به‌روز، مشتری‌ها را به خرید از محصولاتشان ترغیب کنند. به همین دلیل است که هر کالکشن و مجموعه جدید از محصولات، مدت محدود و مشخصی می‌توانند در بازار عرضه شوند. پس‌ازآن باید با مدل‌ها و طرح‌های جدید مناسب فصل جایگزین شوند. در اینجا کم‌کم می‌توانیم به سؤالاتی مثل “لباس استوک چیست؟”، “کفش استوک چیست؟“، “کتونی استوک چیست؟” و سؤالاتی از این قبیل پاسخ دهیم.

کفش و کتونی استوک چیست؟

با رونمایی از کالکشن‌ها و مدل‌های جدید لباس در خرده‌فروشی‌های شرکت‌های معتبر پوشاک آمریکایی و اروپایی، مازاد تولید راهی انبارها می‌شوند. این محصولات برای مدت محدودی در انبار باقی می‌مانند تا فروش‌های تخفیف‌دار و Outlet هم به پایان برسند. درنهایت برای جلوگیری از هزینه‌های سنگین کفش، کتانی و لباس‌ها، این محصولات به کشورهای مختلفی در سراسر دنیا فروخته می‌شوند. به این محصولات، استوک گفته می‌شود. حالا دیگر می‌دانید که کتونی، کفش و پوشاک استوک یعنی چه و از کجا می‌آیند.

مزایای خرید کتونی کفش و لباس استوک چیست؟

شما به‌عنوان یک فروشنده لباس، قطعاً می‌دانید که بازارهای مختلفی در ایران و کشورهای خارجی وجود دارند که می‌توانید لباس‌های فروشگاه خود را از آن‌ها تهیه کنید. برای نمونه بعضی فروشندگان، لباس‌های فروشگاه خود را از بازارهای مختلف پوشاک در تهران تهیه می‌کنند که غالباً پوشاک ایرانی هستند؛ بعضی دیگر تمایل دارند از کشورهای مثل ترکیه یا حتی چین لباس‌، کفش و کتانی موردنظر خود را تعیین کنند؛ و گروه دیگری هم ترجیح می‌دهند لباس‌های معتبرترین برندهای اروپایی و آمریکایی را خریده و عرضه کنند. حالا بیایید بررسی کنیم که مزایای کفش، کتانی و لباس استوک چیست!

نام‌هایی بزرگ و معتبر

حالا که می‌دانید لباس، کفش و کتونی استوک چیست، باید بدانید که این محصولات صرفاً از برندهای معتبر اروپایی و آمریکای شمالی هستند. نام‌هایی نظیر نایک، لوپیلو، منگو، آدیداس، لیورجی که در ذهن مردم به‌عنوان محصولات باکیفیت نقش بسته‌اند، به‌سادگی با یک قیمت مناسب فروخته می‌شوند. حتی امروزه بعضی از خریداران نهایی هم می‌دانند لباس استوک چیست. مردم ترجیح می‌دهند به‌جای اجناس بی‌کیفیت داخلی، چینی و ترکی از این محصولات اورجینال و باکیفیت استفاده کنند.

قیمت‌های مناسب

ازآنجایی‌که کفش، کتونی و لباس استوک به‌صورت عمده خریداری می‌شوند، قیمت بسیار کمتری از ارزش واقعی خود دارند. بدون شک وقتی افراد بتوانند یک لباس یا کفش باکیفیت اروپایی را به قیمت یک محصول مشابه چینی یا داخلی بخرند، محصولات اروپایی را انتخاب می‌کنند

جدیدترین مدل‌های ‌روز دنیا

حالا که می‌دانید لباس استوک چیست و چگونه وارد کشور می‌شود، لازم است بدانید که از زمان خروج این محصولات از بازار اروپا تنها چند هفته گذشته است. درواقع تمام محصولات -از کفش و کتانی گرفته تا لباس‌ها- همگی جزو جدیدترین مدل‌ها و طراحی‌های دنیای مد هستند.

فرق استوک با دست دوم چیست؟

این سؤالی است که خیلی مواقع پرسیده می‌شود؛ “تفاوت استوک با دست دوم چیست؟“. تا اینجا شما متوجه شدید که لباس، کتونی و کفش استوک چیست؛ حالا قصد داریم تا تفاوت این محصولات با کالاهای دست دوم را برایتان شرح دهیم. لباس استوک را هرگز کسی نپوشیده و به‌صورت نو از کمپانی‌های اروپایی آمریکایی خریداری‌شده‌اند. این در حالی است که محصولات دست دوم قبلاً توسط فردی پوشیده شده‌اند.

تفاوت استوک با دست دوم

لباس‌های دست دوم را در بازار با نام “تاناکورا” می‌شناسند. این لباس‌ها کاملاً سالم و قابل‌استفاده هستند، اما بعضی افراد آن‌ها را ازنظر بهداشتی نمی‌پسندد! این افراد ترجیح می‌دهند تا با پرداخت هزینه بیشتر، لباس‌هایی نو و بهداشتی به تن کنند. البته شما باید بدانید که انواع درجه‌بندی کیفی کفش، کتونی و لباس استوک چیست زیرا این محصولات هم ازلحاظ قیمت باهم اختلاف دارند.

گرید A و A+ پوشاک و کفش استوک چیست؟

تا اینجا بررسی کردیم که لباس و کفش استوک یعنی چه و متوجه شدیم که این لباس‌ها کاملاً نو هستند. حالا باید بدانید که بعضی از این لباس‌ها با پکیج یا بسته‌بندی اصلی و بخش دیگری به‌صورت فله عرضه می‌شوند. بدون تردید قیمت محصولات موجود در پک اصلی کمی بالاتر از محصولات فله است؛ اما کماکان این دو گرید شامل لباس و کفش‌های نو هستند.

اگر بخواهید بدانید که گرید A لباس استوک چیست؛ در پاسخ باید گفت همان محصولاتی که به دلایل مختلفی از پکیج اصلی خود خارج‌شده‌اند. این محصولات در ویترین و رگال فروشگاه‌ها به نمایش درآمده‌اند و بخشی از آن‌ها نیز در مسیر حمل‌ونقل از پکیج خود خارج‌شده‌اند. گرید A+ هم طبیعتاً همان کالاهایی هستند که با پک اصلی به فروش می‌رسند.

کفش و لباس استوک از کجا بخرم؟

بعدازاینکه متوجه شدیم لباس، کفش و کتونی استوک چیست، باید یک تأمین‌کننده معتبر و عمده‌فروش منصف را پیدا کنیم. این لباس‌ها و کفش‌ها توسط شرکت‌ها و افراد مختلفی به ایران وارد می‌شوند. مسلماً هر مجموعه‌ای که کیفیت و قیمت بهتری را ارائه دهد، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می‌دهد. اگر من بخواهم مطمئن شوم که لباس، کفش و کتونی عمده از کجا بخرم، باید ابتدا لیست شرکت‌های عرضه‌کننده را پیدا و با مشاهده تنوع محصولات و اطلاع از بهای هر کیلو کالا، عمده‌فروش موردنظر خود را پیدا کنم. برای مشاهده این محصولات می توانید به صفحه کفش و کتونی استوک مراجعه کنید.

در این مطلب سعی کردیم با زبانی ساده، محصولات استوک و اهمیت فروش و عرضه آن‌ها در فروشگاه‌های مجازی و حقیقی را به شما معرفی کنیم. حالا دیگر می‌دانید کفش، کتانی و لباس استوک چیست؛ می‌دانید که کاملاً نو و از برترین برندهای اروپایی و آمریکایی هستند؛ و همچنین به قیمت بسیار مناسب و پایین‌تر از ارزش واقعی آن‌ها آگاه هستید. ما در مجموعه بیلیونی برند، لباس، کفش، کتونی، بدلیجات و حتی کیف‌های استوک برندهای معتبر دنیا را گرد هم آورده‌ایم. شما می‌توانید از طریق واتس‌اپ، تلگرام، اینستاگرام و وب‌سایت مجموعه با ما در ارتباط باشید.

اگر شما پیش‌ازاین می‌دانستید که لباس استوک چیست و تجربه خریدوفروش این محصولات را دارید، ما و سایر خوانندگان را هم از تجارب ارزشمند خود مطلع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *